We vinden het belangrijk dat er verantwoord met persoonsgegevens wordt omgegaan, en leggen je daarom graag uit hoe wij dat doen.

In het kort komt het er op neer dat we persoonsgegevens alleen verwerken zoals is toegestaan binnen de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Maar we kunnen ons voorstellen dat je daar nog wat meer over wilt weten. Lees in dat geval dan verder, want we hebben geprobeerd om dit hieronder zo eenvoudig mogelijk samen te vatten.

Opdrachtgevers

Wanneer je klant bent bij WP Compleet, houden we naast de algemene bedrijfsgegevens ook gegevens van contactpersonen bij. Het betreft dan gegevens als naam, e-mailadres, telefoonnummer en functie. Zolang je klant bent bij WP Compleet, hebben we die gegevens over contactpersonen nodig. Ook na afloop van een overeenkomst met WP Compleet kan het zijn dat gegevens over contactpersonen bewaard blijven, bijvoorbeeld wanneer deze gekoppeld zijn aan een contract, factuur of ander officieel document.

Contact

Als je ons belt of mailt, zullen we je gegevens nodig hebben om je verder van dienst te kunnen zijn. Je naam en contactgegevens slaan we op om je vraag te kunnen beantwoorden of om weer met je in contact te komen.
We beloven dat we die gegevens alleen hiervoor zullen gebruiken; je zult bijvoorbeeld niet opeens een mailing van ons ontvangen terwijl je daar niet om gevraagd hebt. Ook zullen we je gegevens nooit aan anderen doorgeven zonder jouw toestemming.

Mailings

Een aantal keer per jaar versturen wij een mailing. Dit betreft dan bijvoorbeeld informatie over ontwikkelingen in ons vakgebied, of nieuws over onszelf of onze dienstverlening, waarvan we denken dat ze het de moeite waard is.
Je ontvangt deze mailings wanneer je klant bent bij WP Compleet en je als contactpersoon in onze administratie bent opgenomen.
Als je mailings van ons ontvangt en opent, dan houden we ook jouw interacties daarop bij, met als doel de inhoud van onze communicatie zo relevant mogelijk te houden.
Vanzelfsprekend kun je je op ieder gewenst moment uitschrijven. De afmeldmogelijkheid vind je onderaan iedere mailing.

Websitebezoek

Wij houden via Google Analytics het bezoek aan onze websites bij. Dat gebeurt op een privacyvriendelijke manier, volgens de instructies die de Autoriteit Persoonsgegevens heeft gepubliceerd. In het kort komt het er op neer dat je websitebezoek alleen anoniem wordt geregistreerd.
Nog meer weten? Kijk dan ook eens bij Google zelf.

Cookies

Om websitebezoek te kunnen meten, plaatst onze website cookies. Een cookie is een klein tekstbestandje op je pc, tablet of mobiel. Omdat we een privacyvriendelijke manier hebben ingesteld voor het meten van het websitebezoek, hoeven we je niet zo’n irritante cookiemelding onder de neus te schuiven.
Bewaartermijnen

Als we zeker weten dat we je gegevens niet meer nodig hebben, zullen we ze verwijderen uit onze systemen. Bij sollicitaties is dat 4 weken tot een jaar, afhankelijk van wat we samen afspreken. Bij contactverzoeken bewaren we je gegevens niet langer dan noodzakelijk. Analytische gegevens over websitebezoek blijven bewaard zolang we een overeenkomst met Google Analytics hebben.

Beveiliging

We zijn ons bewust van de risico’s van een wereld die steeds meer online werkt. We vinden goede beveiligingsmaatregelen cruciaal, en hebben daarom in onze belangrijkste applicaties bijvoorbeeld two factor authentication toegepast. Dat betekent dat het erg moeilijk is voor kwaadwillenden om ongeoorloofd in onze systemen rond te kijken.
Mocht het ondanks onze inspanningen toch gebeuren dat er persoonsgegevens zijn buitgemaakt, of als we erachter komen dat de kans daarop groot is geweest, dan zullen we het alle betrokkenen zo snel mogelijk laten weten.

Inzage of correcties

Als je een wijziging in je gegevens door wilt geven, wilt weten welke gegevens we van jou hebben opgeslagen, of als je een klacht of vraag hebt over de verwerking van jouw gegevens, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Bel hiervoor met +31 73 822 92 30 of stuur een mail naar info@wpcompleet.nl Bij een inzageverzoek kan het zijn dat we hier een kleine administratieve vergoeding voor in rekening brengen, maar dat zullen we altijd vooraf aangeven.

Aanpassingen in ons privacybeleid

Het kan zijn dat we dit beleid in te toekomst moeten herzien. Bijvoorbeeld omdat de wet andere eisen stelt, omdat we onze dienstverlening uitbreiden, of omdat we vinden dat we het anders moeten verwoorden. Eventuele wijzigingen zullen we dan ook op deze website doorvoeren.